Odstąpienie od umowy

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Prawo do odstąpienia od umowy
    1. Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 30 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.”
    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas  PPHU Dana Ireneusz Dudziak z siedzibą w Mroczeniu (63-611), ul. Mroczeń 218 , zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem NIP 6191161288, email: biuro@dudziakbhp.pl, tel. 62 78 29 110, tel. 505 658 875  o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
    3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.dudziakbhp.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
    4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    5. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis.
  2. Skutki odstąpienia od umowy

    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres PPHU Dana Ireneusz Dudziak z siedzibą w Mroczeniu (63-611), ul. Mroczeń 218 ,, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
    Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

DARMOWY ZWROT PACZKOMATY INPOST


UWAGA: Korzystając z promocji "Darmowe zwroty" jedyną dostępną opcją zwrotu środków jest zwrot kwoty na saldo klienta. Zwrócone środki można wykorzystać przy okazji kolejnych zakupów w sklepie internetowym. Jeżeli chcesz otrzymać pieniężny zwrot środków zamiast zasilenia salda Twojego konta - nadaj przesyłkę na swój koszt.

  1. Przejdź do zakładki "Chcę zwrócić produkt", podaj nr zamówienia oraz adres mail, którego użyłaś podczas składania zamówienia. Jeśli masz u nas konto możesz również się zalogować i przejść do zakładki "Zwroty", która znajduje się z "Twoim koncie".
  2. Wybierz zamówienie, którego dotyczy zwrot, oraz produkty z listy, które chcesz zwrócić.
  3. W kroku "Wybierz sposób zwrotu" wybierz zwrot poprzez Paczkomaty Inpost.
  4. W ostatnim kroku procesu dodawania zwrotu wygenerowana zostanie etykieta InPost.
    Wydrukuj ją i przyklej na wcześniej spakowaną paczkę. Następnie udaj się do dowolnego Paczkomatu i umieść paczkę w jednej ze skrytek.
  5. Kiedy zwrot zostanie przez nas zweryfikowany zasilimy Twoje Saldo Klienta. Zostaniesz o tym poinformowana wiadomością e-mail. Standardowy termin przetwarzenia zwrotu wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

    UWAGA: Darmowe zwroty nie są dostępne dla zamówień opłaconych za pośrednictwem Paypo. W przypadku zwrotu zamówień opłaconych przez Paypo konieczne jest samodzielne zwrócenie towaru. Zwrócone środki zasilą Twoje konto Paypo, umniejszając Twoje zobowiązanie wobec tej firmy lub kończąc Twoją umowę o płatność odroczoną.

Zaufane Opinie IdoSell
4.84 / 5.00 405 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-09-27
Wszystko ok.
2022-09-25
Szybko sprawnie ,polecam.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel